Back in Black

Hejhej! Fumbis här! allt känns så härligt just asso the Wave var så jääääääääävla bra ju!! åkte med min kramkompis ( Hajk ;) ) Alex Merlani för att jag var en sån jävla Z:a diva att dissa mina andra kompisar. hur som helst, fick strul med rätt många tjejer. Skiti om tjejerna är fula det är bara att strula eller hur grabbar? ;) men musiken och allt var super bra, speciellt tjejerna, små och sexiga, exakt så som jag vill ha dem (a)
Juste så dissa jag adde,jocke och guney när vi tagga hem, ville vissa vilken orre jag är och sa inte hejdå. aja Alex sov hos mig den dagen, vad som hände när vi kom hem? gissa hihi ;*
aja puss kolla oxå på min nya hit!! <3 <3 <3
http://www.youtube.com/watch?v=S0IJQrMRbFw&feature=g-all-u&context=G2a2176bFAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0