För jävla standard

Hej igen bloggen, hur mår ni ? :D själv mår jag fantastisk denna tisdag som vanligtvis brukar va tråkig. Hade massa tentor idag som jag var tvungen skriva gick skit bra :> tack vare pappa stabila som hjälpte mig igår kväll med mina studier.
Jahapp men som sagt så är julen snart här, vad har ni önskat er i år? själv har jag önskat mig en hel del för jag en väl en sån diva och förtjänar det bästa antar jag hihihihi :$:$
Själv har jag köpt in en hel del till mina kompisar vilket jag tror dem kommer älska, ja verkligen.

Dessutom är det ju nyår snart om nån vecka, shit vad tiden går fort nu för tiden, men men inte slappa för det för på nyårsnatten blir det ju fekke fekke i en lokal jag har hyrt, herregud var det ska röjas då... med brudar lite skumpa och vi får väl inte glömma de traditionella revbenspjällen mm... saftiga... men om ni har lust och komma förbi med ett par brudar så är det bara att slå en signal så skriver jag upp er på gästlistan.

Hare bra mina små sötisar puss och kram <3:***

Kommentarer
Postat av: Julia Söderblond

Kan jag få komma Fumba? <3

2011-12-20 @ 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0