Fumba bjuder

Hejsan alla mina kära läsare, vad händer i nyår? Jag ska uppenbarligen ha fest då, i min mun och alla får komma :$
nej men seriöst jag har hyrt lokalen under min port och många av mina läsare och mina underbara vänner är inbjudna, som rubriken lyder så äre jag som bjuder på drickat, stämningen och sist men inte minst lokalen!
Vi börjar kl 22:00 och lokalen kan ta emot ungefär 50-75 personer så ni får inte överdriva med att hämta folk för min stabila farsa kommer vara där för att vara vakt.
Menmen hoppas vi alla ses där och ha en trevlig jul i förskott! självklart kommer det mer uppdateringar :D
och om ni har några önskemål eller funderingar så kan ni nå mig via facebook, här är min länk.
http://www.facebook.com/fumbaf

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur många kompisar får man hämta med sig, festen låter kul med tanke på att man inte har styrt upp något själv under nyårsnatten.

2011-12-18 @ 19:34:00
Postat av: Elin

Fumba jag kan fixa folk, tjejer eller killar?

2011-12-18 @ 20:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0