Helt sjukt, förra helgen hände det grejer...

Hej igen bloggen, hur mår ni? själv vart det ett rejällt drag förra helgen jag vart konstant upptagen med att ragga upp brudar o festa loss lite, inget ovanligt?
Men denna helg var jag faktiskt även o bakade hemma hos en väldigt god vän var tvungen att ta tb till ropsten o därifrån en bussresa som tog cirka en timme, men var ju fett värt det, skulle åka hur långt som helst för att få träffa min gamle vän Tomtemor :$.
Jo det var så att när jag väl var framme så ringde stabila farsan upp mig, så typiskt... varje gång när man är hos en brud så får man ett samtal av han, men som sagt så svarade jag och fick hitta på lite ursäkter att jag bara var ute på gården och tog ett snack med polarna.
Men å andra sidan så hade jag o Tomtemor en väldigt trevlig kväll tillsammans :$ vi gjorde en hel del annat en att baka det kan jag lova ;), men den saken stannar nog hos mig för jag är en jäkla diva som sagt :DDD<3<333

Puss på er, slänger upp dagens outfit och en bild på mig med min vän Tomtemor.




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA

2011-12-20 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0