Jul snart, soft.

Snart äre jul vaaa :D undrar vad för present stabila farsan ska köpa till mig.. :/ kanske en heldags lektion för lite bättre uppfostran(?) så slipper jag dansa på tunnelbanan och baxa mat från folk på donken.
Borde fan sluta upp med det förlängesen!! sjukt busig jag är ibland asså. undrar om jag kunde gottgöra mina vänner med att köpa lite mat till dem på donken, det kanske dem skulle bli glada över? :O
Just nu pluggar jag och smsar med Tomtemor, hon hjälper mig lite grann, fan va schyst hon är!
Snart börjar lovet och då ska det bli ett rejält drag!
Så kallt det är!!!! DÖR! BEHÖVER EN TJEJ SOM KAN VÄRMA MIG!
Ingen jävel som ställer upp? jag är ju singel & sökande :(
och jag är fan inte bara ute efter sex, ni som tror det kan dra åt helvete!
jag skulle aldrig såra en tjej, skulle behandla henne som min prinsessa och göra allt för att
tillfredsställa henne, INKLUSIVE I SÄNGEN!
I can make your bed rock!!!!!! :'(
Nu slänger jag en bild på mig hur jag ser ut med och utan smink.

Före .                                        Efter


Ha de bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0