Min helg!

Nämen tjenare bloggen, va händer under helgen allihopa? Bara chilla eller festa loss? Kanske ska ni på the wave?! det vet jag inte för jag är en diva. menmen, jag tror iallafall att jag ska dit, jag behöver bara en tjugolapp för biljetten men det fixar sig nog, frågar stabila farsan efter en liten slant.
Måste fan få nummer i helgen! har brist på nummer på brudar :/ surt jag vet. :c
igår hade jag fan utvecklingssamtal och min lärare frågar vad för betyg jag vill ha! :O klart jag sa att jag vill ha mvg ;) men han bad mig att göra en redovisning imorgon för att se om jag hade de kraven som behövdes för att ha mvg, eftersom jag pluggat hela dagen tror jag nog att jag klarar av det, soft!
Aja ska sluta snacka om mig själv och ägna mig att försöka underhålla ER! Jag är ju sån diva så jag kan sitta och snacka om mig själv i timmar.. :/
Men i helgen tycker jag att många av mina besökare och jag borde träffas och ta och shotta lite vodka :O SAJK! jag är nykterist :$ ni kan dricka och jag kan ba sitta och snacka med er, och när mina vänner är fulla så kan jag utnyttja dem med att ta deras brudars nr you know, jag ba tar fram mobilen och låter bruden skriva in sitt nr och taggar därifrån, this is how we do ;)



PS. NI SOM INTE TROR ATT JAG HAR BRUDAR, DET HAR JAG VISST!!!!!!!! BILDBEVIS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0