SÅLÄNGE DU INTE BÄR BLÖJA SÅ GÅR DU ATT TÖJA!!

Hej mina underbara stalkers, allt bra med er gullungar? jag hoppas det.
Förlåt för en sån sen uppdate, ni vet jag har ett liv, samt så har jag ett hem oxå. Iallafall min dag började med att jag messade alla mina grabbs och guzzar, klart så svarar jag bara på det tjejerna svarade för jag är ju en sån jävla diva hihi.
Efter skolan så tog jag tuben till stan, vad jag hade att göra i stan?? typ orra mig, men självklart är jag bara efter strul.
Jag tycker att det är jätte rasistiskt att tro att jag har en stor mamba bara för min hudfärg, det kränker mig som person, speciellt när folk kallar mig för N-ordet. Aja ni sötisar får messa mig om ni vill ha något 0700244661
Slänger en bild på min dagliga outfit, söt va :* ?


Kommentarer
Postat av: fröken De Sousa

ja jätte söt bebis

2011-12-15 @ 22:10:49
Postat av: fredde

vilken tönt du är skaffa ett liv nolla!!..

2011-12-19 @ 14:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0